יום רביעי, 5 בינואר 2011

נדודי ביוטיוב וקצת נוסטלגיה

שוב ערב שכולו עם אזניות ושיטוט ביוטיוב.

היום היה לי מצב רוח למוזיקה ששמעתי כשהייתי צעירה. למעשה גם כששמעתי אותה היא הייתה ישנה, אבל היה לי ידיד טוב שהיה משוגע על המוסיקה הזו וכל פעם שהיינו נפגשים אצלו (בחבורה) היה משמיע את המוסיקה הזו. יש לה מין ניחוח של גיל ההתבגרות ובמיוחד את הלילות האלו בחופש הגדול בין שביעית לשמינית. זו הייתה תקופה נפלאה. פרקתי כל עול. הסתובבנו בחבורה קטנה, ביום היינו הולכים לים, בצהריים היינו ישנים ובערב נפגשים אצל אותו ידיד שההורים שלו היו בחו"ל והיה גר בקוטג' גדול עם גינה נהדרת, נזרקים לגמרי מדברים שיחות נפש  (או שטויות) לילה שלם. נגיעות לא נגיעות, הרבה חלומות, הרבה וידויים. יתכן שמרחוק זה נראה הרבה יותר רומנטי משזה היה. אבל זו הייתה תקופה נפלאה. פתאום אני מתגעגעת נורא אליו, אליהם. אין לי היום קשר איתם. אני יכולה אמנם לחפש אותם ברשת, בספר הטלפונים, אולי אפילו להתקשר להורים שלהם אבל אני יודעת שלא אעשה את זה. אני נורא רוצה להפגש איתם ברחוב. הערב נורא רציתי לחזור לשם, אל התקופה ההיא, להתרפק עליהם ואיתם.

גבי שושן בראשית


אחרית הימים - פתחי לי את הדלת - שיר שכולו טריפ





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה