יום חמישי, 24 במרץ 2011

לא בוגדת

אני לא בוגדת!!!

ולא, אני לא כותבת את זה כי אולי יום אחד הוא יקרא את הבלוג הזה, אלא אני כותבת את זה כי אני לא עושה את זה. אני לא עושה את זה למרות שהייתי יכולה לעשות את זה בשקט והוא לא היה יודע. אני גם לא עושה את זה כי אני לא רוצה. מי שתגיד שהיא אף פעם לא מפנטזת על מישהו אחר, היא שקרנית. אני בטוחה שגם הוא מפנטז לפעמים על מישהי אחרת, אולי חולפת בו מחשבה טועה. זה כל כך טבעי. אבל אני לא עושה את זה כי זה חמקמק נורא, כי אני יודעת שאחרי שעושים את זה אז אי אפשר לחזור אחורה. ולא הוא לא ידע, אבל אני אדע.

אני יודעת שהוא צופה בפורנו על המחשב. למרות שהוא מנסה להסתיר את זה אני יודעת שהוא צופה. אני לא בטוחה שהוא יודע שגם אני צופה, כלומר לא בדיוק צופה, קוראת, אני מעדיפה סיפורים אירוטיים (ולמה הפסיקו לעדכן את סוכנות ארוטיקה???), אבל עדיין, אני קוראת, נהנית, מתגרית.

זה בסדר. אין בזה שום רע, זה טבעי. אין לי שום בעיה שלפעמים מגיעות אל הדימיון שלו נשים אחרות. הרי ככה זה אצלי. אבל אני לא בוגדת. ביום שאבגוד, זה יהיה היום האחרון שלי ושלו ביחד, זו בעצם לא תהיה בגידה, אלא זו תהיה פרידה. וזה לא יקרה, אני כל כך מקווה שזה לא יקרה. אני גם מקווה שככה הוא מרגיש.

אני יכולה לספר על חברות שבוגדות, הן אפילו לא היו צריכות לספר לי מפורשות כדי שאדע שזה מה שהן עושות, זה כתוב להן על המצח ואצלי לא יהיה כתוב שום דבר כי זה לא יקרה כי ככה.

ואני אוהבת אותו נורא.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה