יום שבת, 28 במאי 2011

ענק המטבחים - המלצה חמה

חברה, קולגה סיפרה לי שהם קנו דירה והם מתלבטים בכל מה שנוגע לעיצוב הבית. הרבה כסף אין להם וכמות ההוצאות הכרוכה בקניית דירה היא מטורפת. כל מיני הוצאות שאפילו לא חשבו עליהם פתאום קופצות עליהם. ההורים עוזרים כמובן, המשכנתא נראית מפחידה במיוחד. ניסיתי לעודד אותה שבסוף מסתדרים, כולם מסתדרים, אפשר לחיות עם משכנתא ואפילו אפשר גם לחיות טוב, רק צריכים להיות מתוכננים ופתאום נזכרתי שדווקא בכמה נושאים יש לי מה להמליץ לה. מטבח למשל. לפני שבע שנים אנחנו היינו בסרט הזה ואיזה סרט זה היה, ובזכות כמה המלצות קנינו מטבח אצל ענק המטבחים.

אין לי הרבה ניסיון בקניית מטבח, עשיתי את זה בדיוק פעם אחת, אבל לפחות זו הייתה קניה טובה. זה לא שזה מטבח מפואר מידי או מיוחד, אבל איכשהו יצא שקיבלתי בדיוק את מה שרציתי והמחיר היה בסדר גמור, סביר ואפילו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות שראינו וגם תנאי התשלום היו סבירים. אבל הכי חשוב שקיבלנו יחס טוב, זאת אומרת, הייתה לנו, לי לפחות, ההרגשה שבצד השני עושים את הכל כדי שאהיה מרוצה. היו מוכנים לענות שוב ושוב על שאלות ושינויים של רגע אחרון. אני כבר הרגשתי לא נוח והם נתנו לי יחס טוב.

קניית מטבח היא לא קניה דרמטית כזאת, בטח לא כמו לקנות דירה, אבל עדיין, זו התלבטות רצינית. כי תמיד רוצים את הכי טוב במינימום כסף. מאחר וקניתי מטבח רק פעם אחת, אז אני לא יודעת להמליץ יותר מידי, אבל ללא ספק הקניה אצל ענק המטבחים הייתה חכמה.

אני בדרך כלל לא אוהבת להמליץ על אף אחד. לא משלמים לי על זה. אבל במקרה הזה, המליצו לנו עליהם ונדמה לי שעשיתי טובה לחברה וגם לכל מי שיקרא את הפוסט הזה. ענק המטבחים הם חברה וותיקה ועכשיו בדקתי ואפשר למצוא אותם באינטרנט - http://www.anakhamitbahim.co.il/
לקנות אצלהם זה באמת עסק טוב. כי בדרך כלל, כמו שלמדתי, מאוד חשוב מה קונים ולא פחות חשוב, גם אצל מי קונים. ואני ממליצה עליהם מכל הלב. מגיע להם.





3 תגובות:

  1. מטרתי להזהיר האנשים שרוצים להזמין מטבח חדש מחברת "נגריית הצפון" שמפרסמים את עצמם בעיתונים ובאינטרנט כ"ענק המטבחים" וזאת מכמה סיבות:
    1. תהיו מאוד זהרים כשאתם חותמים איתם על החוזה , שימו לב לכל הפרטים החשובים, לדוגמה בחוזה כתוב שאתם תצטרכו לשלם בשטרות בלבד . כשיספקו לכם את המטבח, המובילים יעמדו לייד הבית ויחכו לקבלת הכסף ועד שלא תשלמו לא תקבלו את המטבח . ובכך נוצר מצב שאתם משלמים עוד טרם ראיתם את המטבח שלכם - שזהו דבר מאוד לא יפה (ואני חושב שגם נוגד לחוק).
    2. אחרי שאתם חותמים על החוזה נציגי החברה מפסיקים לענות על טלפונים וכמעט ואין לכם דרך להשיג אותם, תצטרכו להשקיע לא מעט מזמנכם ובריאותכם עד שהם יואילו בטובם לענות לטלפון - דבר מעצבן מאוד.
    3. תוך כדי הזמנת המטבח המעצבת תסרטט לכם את המטבח במחשב - וכשתקבלו את המטבח המידות לא יהיו שמורות כמו שהיה מתוכנן בסרטוט .
    4. סביר להניח שתקבלו את המטבח הרבה מאוד אחרי המועד שנקבע. בחוזה מדובר על 30 יום עבודה של איחור אפשרי שאתם לא תוכלו לנקוט נגדם בשום צעד , אבל ייתכן שאפילו אחרי שחיכתם חודשיים או יותר לא תקבלו ת המטבח( כפי שזה קרה לנו). אין לכם גם שום אפשרות להפעיל כל סנקציות נגד החברה .
    5. תהיו מוכנים לקבל זמן הספקת המטבח שלכם בשעה 22.00, למרות שיבטיחו לכם להגיע בשעה חמש בערב , וזאת משום שהמרכיבים ייתעכבו אצל הלקוח הקודם . ואם לא תסכימו לקבל את המרכיבים בשעות הלילה אז תצטרכו לחכות עוד שבוע .התירוץ שלהם יהיה שבחברה יש יותר מידי הזמנות והם לא מספיקים לספק לכולם בזמן .
    6. תהיו מוכנים שידברו איתכם בחוצפה .
    7. אני מחכה למטבח שלי הרבה מעל 30 ימי עבודה של איחור , בחברה לא עונים לטלפונים , ואין עם מי לדבר .
    8." אם אתם רוצים לסבול תזמינו ב" ענק המטבחים"

    השבמחק
  2. כל מה שנרשם למעלה הוא אכן כך.
    קודם כל איחורים בהספקה של למעלה מ-30 ימים, מדידות חובבניות, שיאטוטים לא ברורים.
    המתקינים לא מספקים את המטבח אלא אחרי שאתה משלם את כל המחיר ומראש, ואחרי ההתקנה מתגלות סטיות, ארונות עקומים, פרוימקה נפוחה, חוסר בפריטים, ופריטים שלא תואמים את מה שהוזמן.
    במקרה שלי חלק מהפריטים לא הותקנו בסוף העבודה והמתקינים פשוט הלכו.
    לא עונים לטלפונים, לא למייל ולא לפקס - הבחירה הכי גרועה שיש

    השבמחק